miércoles, 26 de marzo de 2008

Colourful sweater - Sweater colorido


My cousin Valeria bought a lot of threads in 1990, when a local yarn store was closing down. Between the offers there were several bags of this colorful bouclé, a degradé of fuchsia, green and lilac. But she never used it and gave it to me. Finally in 2002 when i was in university, i crocheted this pullover in the cafeteria, between my classes. The design is mine.
Mi prima Valeria compró un montón de hilos en 1990, cuando cerraba una tienda de lanas local. Entre las ofertas había varias bolsas de este bouclé colorido, en degradé de fucsia, verde y lila. Pero no lo usó nunca y me lo dió a mí. Finalmente en 2002 cuando estaba en la universidad, me tejí este pullover de crochet en la cafetería, entre clases. El diseño es mío.

3 comentarios:

Laura de Argentina dijo...

I received several requests for a pattern for this sweater. I´m now working in a pattern, which is difficult because i crocheted this some years ago and i don´t really remember. I´ll post it here in my blog for free when i have it.
Recibí varios pedidos de un patrón de este sweater. Estoy en este momento trabajando en un patrón, lo cual es difícil ya que lo tejí hace algunos años y no recuerdo, realmente. Lo voy a postear acá gratuitamente cuando lo tenga.

Anónimo dijo...

Wonderful! I'd love to have a copy of the pattern. And thanks so much for making it free!! You do lovely work.

Unknown dijo...

No me acordaba de esta lana! Que lindo lo que hiciste! Besossss